Wednesday, March 7, 2012


“The One To Love You More”
Celine Dion
Take me back in the arms I love
(bawa aku kembali ke pelukan cinta)
Need me like you did before
(butuhkan aku seperti dulunya)
Touch me once again
(sentuh aku sekali lagi)
And remember when
(dan ingatlah saat)
There was no one that you wanted more
(tak ada yang inginkan kau lagi)

Don't go you know you will break my heart
(jangan pergi kau kan hancurkan hatiku)
She won't love you like I will
(dia takkan cintaimu seperti diriku)
I'm the one who'll stay
(aku kan tetap ada)
When she walks away
(saat dia melangkah pergi)
And you know I'll be standing here still
(dank au kan tahu ku masih tetap di sini)

I'll be waiting for you
(ku kan tetap menunggumu)
Here inside my heart
(di sini di lubuk hatiku)
I'm the one who wants to love you more
(akulah yang ingin cintaimu lebih)
You will see I can give you
(kau lan lihat ku bisa berimu)
Everything you need
(semua yang kau ingin)
Let me be the one to love you more
(biarkan aku mencintaimu lebih)

See me as if you never knew
(tatap aku seolah kau tak permah kenal aku)
Hold me so you can't let go
(peluk aku jangan lepaskan)
Just believe in me
(percayalah padaku)
I will make you see
(ku kan buat mengerti)
All the things that your heart needs to know
(semua yang ingin kau ketahui)

(reff)

And some way all the love that we had can be saved
(terkadang cinta yang kita punya bisa diperjuangkan)
Whatever it takes we'll find a way
(apapun yang terjadi kita kan temukan jalannya

0 comments:

Post a Comment

Pengunjung Blog

Komentar Terbaru

My Blog Rank

SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Advertisement

Translate

Popular Posts

Visitors

Total Pageviews

Powered by Blogger.

Followers