Tuesday, March 13, 2012


"Insomnia"
Craig David
(Jim Beanz, give it to me, oh baby I can't!)
jim beanz, berikan padaku, oh saying , aku tak bisa
Never thought that I'd fall in love, love, love, love
(tak pernah berfikir ku kan jatuh cinta)
But it grew from a simple crush, crush, crush, crush
(tumbuh dari rasa ketertarikan sederhana)
Being without you girl, I was all messed up, up, up, up
(tanpamu aku berantakan)
When you walked out, said that you'd had enough-nough-nough-nough
(saat kau pergi berkata kau telah muak)

Been a fool, girl I know
(bodohnya aku, ku tahu)
Didn't expect this is how things would go
(tak berharap ini kan terjadi)
Maybe in time, you'll change your mind
(mungkin waktunya, kau kan berubah fikiran)
Now looking back i wish i could rewind
(kembalilah, ku harap ku bisa mengulanginya)

Because i can't sleep til you're next to me
(karena aku tak bisa terlelap hingga kau disampingku)
No i can't live without you no more
(tak bisa aku hidup tanpamu lagi)
Oh i stay up til you're next to me
(aku terjaga hingga kau disampingku)
Til this house feels like it did before
(hingga rumah ini terasa seperti dulu lagi)
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
(rasanya seperti insomnia, rasanya srperti insomnia)
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
(rasanya seperti insomnia, rasnya seprti insomnia)

Remember telling my boys that I'd never fall in love, love, love, love
(kuingat pernag bilang teman temanku ku takkan pernah jatuh cinta)
You used to think I'd never find a girl I could trust, trust, trust, trust
(kau dulu berfikir kutakkan pernah temukan gadis yang bias ku percaya)
And then you walked into my life and it was all about us, us, us, us
(lalu kau hadir di hidupku dan ini semua tentang kita)
But now I'm sitting here thinking I messed the whole thing up, up, up, up
(namun sekarang aku di sini menyesali karena telah kacaukan semuanya)

(reff)
Ah, i just can't go to sleep
(aku tak bias tidur)
Cause it feels like I've fallen for you
(rasanya aku telah jatuh padamu)
It's getting way too deep
(semakin dalam)
And i know that it's love because
(dan aku tahu inilah cinta)

(reff)

2 comments:

Pengunjung Blog

Komentar Terbaru

My Blog Rank

SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Advertisement

Translate

Popular Posts

Visitors

Total Pageviews

Powered by Blogger.

Followers